Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Πώς ο ιδιοκτήτης βραχυχρόνιας μίσθωσης χρεώθηκε χιλιάδες ευρώ από τον ένοικό του

Σε μία απροσδόκητη ιστορία από τον κόσμο των βραχυχρόνιων μισθώσεων, ένας Έλληνας ιδιοκτήτης αναγκάστηκε να πληρώσει έναν τεράστιο λογαριασμό τηλεφώνου μετά την παραμονή ενός Κινέζου πελάτη στο διαμέρισμά του για μία εβδομάδα. Η απάτη αποκαλύφθηκε όταν ο ιδιοκτήτης έλαβε τον λογαριασμό τηλεφώνου ενάμιση μήνα μετά την αναχώρηση του ενοίκου, διαπιστώνοντας ότι ο πελάτης είχε κάνει ατελείωτες κλήσεις στην Κίνα μέσω της συσκευής του ρούτερ.

Ο κ. Ανδρέας Χίου, πρόεδρος συλλόγου διαχειριστών ακινήτων εξηγεί: “Ο πελάτης είχε συνδέσει μια συσκευή στο ρούτερ και έκανε καθημερινές τηλεφωνικές κλήσεις στην Κίνα για ώρες. Όταν ήρθε ο λογαριασμός τηλεφώνου, μαζεύτηκε ένα τεράστιο ποσό το οποίο κληθήκαμε να πληρώσουμε εμείς, αφού είχε φύγει ο πελάτης.”

Ο ένοικος εκμεταλλεύθηκε την υποδοχή τηλεφώνου στο ρούτερ, που συνήθως δεν χρησιμοποιείται στα διαμερίσματα που νοικιάζονται για βραχυχρόνια διαμονή. Με την τοποθέτηση μιας τηλεφωνικής συσκευής στην υποδοχή αυτή, μπορούσε να πραγματοποιεί κλήσεις όπως από ένα σταθερό τηλέφωνο. Αυτή η μέθοδος επιτρέπει την πραγματοποίηση διεθνών κλήσεων χωρίς να καταγράφεται άμεσα η δραστηριότητα από τον πάροχο, καθιστώντας δύσκολη την άμεση ανίχνευση της απάτης.

Παρά την ευρεία χρήση διαδικτυακών εφαρμογών όπως το Skype, ο συγκεκριμένος πελάτης φαίνεται πως προτίμησε τις παραδοσιακές τηλεφωνικές κλήσεις, πιθανόν λόγω εταιρικών απαιτήσεων. “Ο πελάτης ήταν υπάλληλος κατασκευαστικής εταιρείας και χρειαζόταν να συμμετέχει σε συγκεκριμένες συσκέψεις”, αναφέρει ο ιδιοκτήτης.

Παρά την προσπάθεια του ιδιοκτήτη να επικοινωνήσει με τον πελάτη ή την εταιρεία στην Κίνα, όλες οι απόπειρες απέβησαν άκαρπες. “Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τα νούμερα που είδα στον αναλυτικό λογαριασμό, αλλά κανείς δεν μιλούσε Αγγλικά και δεν μπόρεσα να συνεννοηθώ”, λέει ο ιδιοκτήτης. Οι νομικές διαδικασίες για την ανάκτηση των χρημάτων κρίθηκαν πολύπλοκες και ακριβές.

Ο ιδιοκτήτης προτείνει να ζητείται από τον πάροχο να γίνεται φραγή των εξερχομένων κλήσεων τηλεφωνικά, ώστε να μην μπορεί κανείς να απενεργοποιήσει τη φραγή μέσω της συσκευής. “Η λύση είναι να καλέσουμε τον πάροχο και να ζητήσουμε φραγή εξερχομένων κλήσεων, η οποία να μπορεί να απενεργοποιηθεί μόνο με ταυτοποίηση”, εξηγεί.

Το πρόβλημα των κακόβουλων πελατών δεν περιορίζεται μόνο στις τηλεφωνικές κλήσεις. Ένα άλλο συχνό ζήτημα είναι η υπερβολική κατανάλωση ρεύματος, ειδικά με τη χρήση θερμοσίφωνων και κλιματιστικών. “Πολλοί πελάτες αφήνουν τον θερμοσίφωνα ανοιχτό όλη μέρα, προκαλώντας τεράστια κατανάλωση ρεύματος”, λέει ο ιδιοκτήτης.

Τελικά, ο ιδιοκτήτης κατάφερε να διακανονίσει το ποσό με τον πάροχο, μειώνοντας το αρχικό χρέος στο μισό και ρυθμίζοντάς το σε δόσεις. “Ο πάροχος έκοψε το 50% του ποσού και μας έκανε ρύθμιση για το υπόλοιπο”, εξηγεί ο ίδιος.

 

 

Πηγή: ertnews.gr

Σχετικά άρθρα

ΕΛΛΑΔΑ

Μια μητέρα και ο 11 χρόνος γιος είναι οι επιβάτες που απεγκλωβίστηκαν πριν λίγα λεπτά από το αυτοκίνητο τους που έπεσε σε γκρεμό έξω...

ΕΛΛΑΔΑ

Στις 21/09/24, πρωινές ώρες, εξαφανίστηκε από το Γαλάτσι ο Κωνσταντίνος Γ., 13 ετών. Το «Χαμόγελο του Παιδιού» προχώρησε άμεσα στην δημοσιοποίηση των στοιχείων του...

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Σε ηλικία 85 ετών πέθανε ο Ελληνοαμερικανός συνθέτης και τραγουδιστής της μπλουζ, ροκ και φολκ σκηνής, Nick Gravenites (Νικ Γκραβενίτης). Την είδηση του θανάτου του ανακοίνωσε...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τις εξελίξεις στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και το έργο ηλεκτρικής διασύνδεσης Κύπρου – Ελλάδας (Great Sea Interconnector) συζήτησαν, μεταξύ άλλων, το Σάββατο σε...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr