LAST UPDATE

Η Ελλάδα εμπνέει: Γίνεται σκηνικό και θέμα στις καμπάνιες μεγάλων οίκων μόδας -Από τη Μήλο, μέχρι τη γιαγιά που καθαρίζει φασολάκια

Η Ελλάδα εμπνέει. Με μια πολύ γρήγορη ματιά αντιλαμβανόμαστε ότι η χώρα μας και η ιστορία της αποτελούν έναυσμα δημιουργίας για τους ανθρώπους της μόδας.

Η αρχαία Ελλάδα, τα ενδύματα με τις πτυχώσεις αλλά και η γυναίκα ως σύμβολο δύναμης και επιρροής αποτελούν εδώ και πολλά χρόνια σημείο αναφοράς των ανθρώπων της μεγάλης βιομηχανίας. Madame Grès, Alexander McQueen, Dolce & Gabbana, Jean Paul Gaultier και Chanel είναι μόνο μερικά από τα σπουδαία ονόματα που επικεντρώθηκαν και παρουσίασαν συλλογές που διαπνέονται από τον ελληνικό πολιτισμό.

«Βλέπω την Ελλάδα ως την πηγή της ομορφιάς και του πολιτισμού, εκεί οπού υπήρχε μια υπέροχη ελευθερία στην κίνηση, που έκτοτε έχει εξαφανιστεί» είχε δηλώσει ο Karl Lagerfeld, ο οποίος το 2017 είχε στήσει το δικό του αρχαίο ελληνικό σκηνικό στο Grand Palais στο Παρίσι
Ας σκεφτούμε και για λίγο την «Μέδουσα», το logo του οίκου Versace. Ο Gianni Versace σχεδίασε το λογότυπο το 1992 και δεν έχει αλλάξει πολύ από τότε. Μια μέδουσα που μας κοιτά με ένα μειδίαμα, τοποθετημένη σε έναν κύκλο που περιβάλλεται από μαίανδρo. To logo του ιταλικού οίκου παραμένει μέχρι και σήμερα ένα από τα πιο εμβληματικά σύμβολα μόδας όλων των εποχών και ξεχωρίζει σε μια θάλασσα μινιμαλιστικού σχεδιασμού ετικετών.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο η δημιουργία ρούχων, τα σκηνικά και τα λογότυπα. Μεγάλοι οίκοι μόδας επιλέγουν νησιά και χωριά της Ελλάδα ως ζωντανό σκηνικό για τις καμπάνιες τους

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

ΠΗΓΗ : IEFIMERIDA.GR

Σχετικά άρθρα

Copyright © 2020 Updatetimes.gr

Exit mobile version