Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Ν. Λάζου, πρ. εργαζομένων Hellenic Train: Στο ταξίδι αυτό έγινε ένα σημαντικό λάθος

«Στο ταξίδι αυτό έγινε ένα σημαντικό λάθος» είπε μιλώντας στην ΕΡΤ ο Νικόλαος Λάζου, Πρόεδρος του Σωματείου εργαζομένων στην Hellenic Train, για το δυστύχημα στα Τέμπη μιλώντας στην ΕΡΤ. Ωστόσο απέφυγε να επεκταθεί περαιτέρω λέγοντας πως «ας το διερευνήσουν οι δικαστικές και αστυνομικές αρχές μαζί με την Hellenic train και τον ΟΣΕ και να βγάλουν τα πορίσματα»

«Η Hellenid Train είναι μία εταιρεία Μεταφορών. Στην κυριότητά της έχει μόνο τα καινούρια τρένα, “τα βέλη”. Όλο το υπόλοιπο τροχαίο υλικό, όπως οι συρμοί, ανοίκουν στο ελληνικό κράτος, στη ΓΑΙΑΟΣΕ και από εκεί τα νοικιάζει η Hellenic Train» διευκρίνισε. Και τόνισε «αυτή τη στιγμή λειτουργούν 4-5 εταιρείες διαφορετικές μεταξύ τους. Εμείς φωνάζαμε ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος»

«Για μας είναι λυπηρό να βγάζει ο καθένας πορίσματα για το ποιός φταίει πάνω στις πλάτες των συγγενών όπως και να μαλώνουν τα κόμματα. Φταίνε όλοι από το 2000 και μετά. Όλοι οι υπουργοί υποδομών και μεταφορών από τότε μέχρι σήμερα πρέπει να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να κάνουν την αυτοκριτική τους» υπογράμμισε.

Ταυτόχρονα σημείωσε «Δεν μπορώ να ξεχάσω ότι λοιδορηθήκαμε ακόμα και από τα Μέσα Ενημέρωσης όταν βγαίναμε σε απεργίες – μας έλεγαν τεμπέληδες – ενώ εμείς βγαίναμε για την ασφάλεια κυκλοφορίας. Για να έχουμε έναν αξιόπιστο σιδηρόδρομο σε μία ευρωπαϊκή χώρα»

«Το αίτημα των απεργιών μας ήταν ασφάλεια στους σιδηρόδρομους» σημείωσε και υποστήριξε ότι «το 2010 ο νόμος Ρέππα 3899, κατέστρεψε στην ουσία τον ελληνικό σιδηρόδρομο και τον διαμέλισε με το πρόσχημα ότι ο ΟΣΕ τότε χρωστούσε 10 δισεκατομμύρια. Το αφήγημα αυτό κατέπεσε. Δεν τα χρωστούσε ο ΟΣΕ, αλλά το ελληνικό κράτος. Έδιωξαν τότε 2.500 έμπειρους συναδέλφους μου».

Συγκεκριμένα ανέφερε πως στις απεργίες τους ζητούσαν «Να ολοκληρωθεί το σύστημα ασφάλειας βάσει των προδιαγραφών που ξεκίνησε το 2000. Έγινε διπλή γραμμή αλλά δεν μπήκαν τα ανάλογα συστήματα ασφάλειας όπως το ETCS» γι΄αυτό όπως υποστήριξε φταίνε «και οι διαγωνισμοί και τελείωναν οι συμβάσεις τους και έπρεπε να ξαναγίνουν κι άλλες» Το αίτημα των σιδηροδρομικών είναι «να ολοκληρωθεί το σύστημα ασφαλείας βάσει των προδιαγραφών»

«Αυτό όμως όλα τα ερωτήματα πρέπει να τα απαντήσουν οι υπουργοί Μεταφορών διαχρονικά της ελληνικής Βουλής που πέρασαν από την Ελλάδα» τόνισε.

 

Σχετικά άρθρα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή, το μέτωπο του οποίου επεκτάθηκε στο Λίβανο, αναμένεται να επιβαρύνει περαιτέρω την ήδη εύθραυστη οικονομία της χώρας αυτής, προειδοποίησε...

ΚΟΣΜΟΣ

Τουλάχιστον τρεις άνθρωποι σκοτώθηκαν και άλλοι 11 τραυματίστηκαν, ανάμεσά τους και ένα παιδί, σε ρωσική επίθεση με drones εναντίον της πόλης Ισμαήλ, στην Ουκρανία,...

ΚΟΣΜΟΣ

Εννέα άνθρωποι από την ίδια οικογένεια, μεταξύ των οποίων 4 παιδιά, σκοτώθηκαν σε ισραηλινή επιδρομή που έγινε γύρω στις 3:00 σήμερα τα ξημερώματα τοπική...

ΕΛΛΑΔΑ

Ένα μόλις 24ωρο μετά τη σύλληψη τριών μαθητριών και των γονιών τους για περιστατικό ξυλοδαρμού 13χρονης έξω από το Γυμνάσιο Μουρνιών, ήρθε να προστεθεί...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr