ΕΛΛΑΔΑ

Νέο Honda Civic: Οι TOP-10 τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την άνεση και την ασφάλεια στην οδήγηση

Στο νέο Honda Civic ο τομέας της άνεσης και ασφάλειας στην οδήγηση έχει δεχθεί ιδιαίτερης προσοχής. Οι Ιάπωνες μηχανικοί επιστράτευσαν προηγμένες τεχνολογίες έτσι ώστε να εξασφαλίσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) του πακέτου Honda Sensing αλλά και ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς, τίθενται στην υπηρεσία του οδηγού για να κάνουν κάθε διαδρομή πιο ξέγνοιαστη και ασφαλή.

Αυτές είναι οι TOP-10 τεχνολογίες του νέου Honda Civic που αναβαθμίζουν την άνεση και την ασφάλεια στην οδήγηση

  1. Το Agile Handling Assist, το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς, αναβαθμίστηκε έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις εντολές στο τιμόνι με ανεπαίσθητη, διακριτική υποβοήθηση για πρόσθετη ασφάλεια και πιο ομαλή, πιο προβλέψιμη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
  2. Οι 8 αισθητήρες σόναρ (4 μπροστά και 4 πίσω) χρησιμοποιούν την ανάκλαση των ηχητικών κυμάτων για την ανίχνευση μη μεταλλικών αντικειμένων, όπως το γυαλί και οι τοίχοι, με πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία και ακρίβεια από το ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος του προηγούμενου μοντέλου.
  3. Η ευρυγώνια εμπρός κάμερα με ευρύτερη γωνία θέασης 100 μοιρών, επιτρέπει βελτιωμένη τεχνολογία αναγνώρισης για βελτίωση της ικανότητας του Civic να εντοπίζει διαγραμμίσεις και όρια του δρόμου, μοτοσυκλέτες και ποδηλάτες.
  4. Το Cross Traffic Monitor προειδοποιεί τον οδηγό για αυτοκίνητα που πλησιάζουν και από τις δύο κατευθύνσεις, όταν βγαίνει με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης ή κάποιο στενό δρόμο.
  5. Το Adaptive Cruise Control αναβαθμίστηκε και κρατά σταθερή την ταχύτητα ή την αυξομειώνει αυτόματα όταν εντοπίζει οχήματα που κινούνται ήδη εμπρός ή μπαίνουν στην πορεία του Civic.

  6. Το Forward Collision Warning System ανιχνεύει την παρουσία οχημάτων μπροστά από το αυτοκίνητο και εκδίδει ηχητικές, οπτικές και απτικές προειδοποιήσεις για τον οδηγό εάν πλησιάζει με υπερβολική ταχύτητα.
  7. Το Collision Mitigation Braking System εφαρμόζει αυτόματα πίεση πέδησης (φρενάρισμα) για να περιορίσει την πιθανότητα ή τη σοβαρότητα μιας εμπρόσθιας σύγκρουσης.
  8. Το Lane Keeping Assist κρατά το αυτοκίνητο στη λωρίδα κυκλοφορίας του. Επιπλέον, αναγνωρίζει την καμπυλότητα των στροφών για να βελτιστοποιήσει την υποβοήθηση τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδό τους, με στόχο να μειώσει κατάλληλα τον φόρτο εργασίας του οδηγού. Παρέχεται επίσης και υποβοήθηση διόρθωσης πορείας, η οποία βελτιώνει σημαντικά την ικανότητα του αυτοκινήτου να παραμένει στο κέντρο του δρόμου σε περίπτωση που οδηγός αντιμετωπίσει δυσκολίες, όπως για παράδειγμα πλευρικούς ανέμους.
  9. Το Traffic Jam Assist σε συνθήκες αργής, πυκνής κυκλοφορίας βοηθά να διατηρείται το όχημα στη λωρίδα του, ήδη από τα 0 km/h. Όταν η ροή της κυκλοφορίας αποκατασταθεί, από τα 60 km/h περίπου, το σύστημα αλλάζει άμεσα σε Lane Keeping Assist System.
  10. Οι στάνταρ 11 αερόσακοι που υπάρχουν στην καμπίνα, πλην των μετωπικών, πλευρικών (εμπρός) και οροφής, περιλαμβάνουν επίσης αερόσακους γονάτων για τον οδηγό και τον συνοδηγό, πλευρικούς αερόσακους για τα πίσω καθίσματα και εμπρός κεντρικό αερόσακο ανάμεσα στα καθίσματα, ο οποίος εμποδίζει τον οδηγό να πέσει πάνω στο συνοδηγό σε μία πλευρική σύγκρουση.

Πηγή: Sport24.gr

Σχετικά άρθρα

ΥΓΕΙΑ

Η ανανεωμένη έκδοση του Fiat Fiorino είναι ήδη διαθέσιμη στο επίσημο δίκτυο των αντιπροσώπων της Fiat Professional, με μικρές αλλαγές που ισχυροποιούν ακόμα περισσότερο...

ΥΓΕΙΑ

Οπότε, καταλαβαίνουμε ότι εδώ συντελείται μια μικρή αυτοκινητική “επανάσταση”, διότι ποτέ μέχρι στιγμής δεν υπήρχε διαθέσιμο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με αξιόλογους χώρους -για μια...

ΥΓΕΙΑ

Τον Ιούνιο του 2019, η Mazda επέστρεψε εμπορικά στην Ελλάδα μετά από πολυετή απουσία, υπό την αιγίδα του Ομίλου Επιχειρήσεων Συγγελίδη, για να προσφέρει...

ΥΓΕΙΑ

Η γερμανική ADAC, η μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου στην Ευρώπη, επαίνεσε το ID.3 για πολύ καλό έλεγχο προόδου μετά από την ολοκλήρωση της διαδικασίας που...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr

Exit mobile version