ΕΛΛΑΔΑ

Νέο Opel Astra Electric Το νέο Astra μπαίνει στην πρίζα

Την έκδοση Electric του νέου Astra αποκάλυψε η Opel. Πρόκειται για το τρίτο επιβατικό μοντέλο της Γερμανικής εταιρίας που κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, μετά τα Corsa-e και Mokka-e, αλλά και το το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Astra ευρείας παραγωγής. Το νέο Astra Electric έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα του οικογενειακού μοντέλου που περιλαμβάνει επίσης εκδόσεις βενζίνης, diesel και plug-in hybrid.

Το νέο Astra Electric θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από την άνοιξη του 2023, ως πεντάθυρο χατσμπακ και Sports Tourer (SW). Κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει ισχύ 156 ίππων και ροπή 270 Nm.

Η τελική ταχύτητα είναι αρκετά υψηλή για ηλεκτρικό αυτής της κατηγορίας, στα 170 km/h, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προφίλ οδήγησης: Eco, Normal και Sport.

Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 54 kWh, η είναι τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα. Με αυτό τον τρόπο, αφενός δεν επηρεάζονται οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, αφετέρου εξασφαλίζεται χαμηλό κέντρο βάρους το οποίο ωφελεί την οδική συμπεριφορά.

Το νέο Astra Electric έχει μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας 14,9 kWh/100 km, τιμή που του δίνει αυτονομία 416 χιλιόμετρα με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 30 λεπτά σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW.

Ελάχιστα τροποποιημένο σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου είναι το εσωτερικό. Το πλήρως ψηφιακό Pure Panel με τις δύο μεγάλες οθόνες 10’’ προσφέρει στον οδηγό τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ διαθέτει και λειτουργία αναγνώρισης φυσικής ομιλίας.

Την ασφάλεια στην οδήγηση ενισχύει το head-up display (E-HUD) που προβάλλει χρήσιμες ενδείξεις στο παρμπρίζ, κατευθείαν στο οπτικό πεδίο του οδηγού, αλλά και μια πληθώρα από συστήματα υποβοήθησης που περιλαμβάνονται στο νέο Intelli-Drive 2.0, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας και ημι-αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας.

Τα εργονομικά καθίσματα Active Sport, τέλος, εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο άνεσης, καθώς είναι πιστοποιημένα από το Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR; Campaign for Healthier Backs) και προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, ενώ διαθέτουν μια ευρεία γκάμα χειροκίνητων και ηλεκτρικών ρυθμίσεων.

Πηγή: Sport24.gr

Σχετικά άρθρα

ΥΓΕΙΑ

Η ανανεωμένη έκδοση του Fiat Fiorino είναι ήδη διαθέσιμη στο επίσημο δίκτυο των αντιπροσώπων της Fiat Professional, με μικρές αλλαγές που ισχυροποιούν ακόμα περισσότερο...

ΥΓΕΙΑ

Οπότε, καταλαβαίνουμε ότι εδώ συντελείται μια μικρή αυτοκινητική “επανάσταση”, διότι ποτέ μέχρι στιγμής δεν υπήρχε διαθέσιμο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με αξιόλογους χώρους -για μια...

ΥΓΕΙΑ

Τον Ιούνιο του 2019, η Mazda επέστρεψε εμπορικά στην Ελλάδα μετά από πολυετή απουσία, υπό την αιγίδα του Ομίλου Επιχειρήσεων Συγγελίδη, για να προσφέρει...

ΥΓΕΙΑ

Η γερμανική ADAC, η μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου στην Ευρώπη, επαίνεσε το ID.3 για πολύ καλό έλεγχο προόδου μετά από την ολοκλήρωση της διαδικασίας που...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr

Exit mobile version