Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Νομοσχέδιο στην Ισπανία για εξυπηρέτηση από τα τηλεφωνικά κέντρα μέσα σε τρία λεπτά

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή.

Ο χρόνος πρέπει να μειωθεί στα τρία λεπτά, δήλωσε ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.

Οι εταιρείες δημόσιας ωφέλειας και όσες προσφέρουν βασικές υπηρεσίες θα πρέπει να απαντούν μέσα σε δύο ώρες στα παράπονα που υποβάλουν οι πολίτες.

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (δηλαδή μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.

Τα πρόστιμα ξεκινούν από 150 ευρώ και φτάνουν τις 10.000 ευρώ, ακόμη και τις 100.000 όταν η εταιρεία επιμένει να παραβιάζει τους κανονισμούς.

Σχετικά άρθρα

ΚΟΣΜΟΣ

Τρεις μόλις μήνες μετά τον σχηματισμό κυβέρνησης από τον Κιρ Στάρμερ, ο Βρετανός πρωθυπουργός αναγκάζεται να χάσει την προσωπάρχη και έμπιστό του Σου Γκρέι....

ΚΟΣΜΟΣ

Ο αντιπρόεδρος του Πολιτικού Συμβουλίου της Χεζμπολάχ, Μαχμούντ Καμάτι, δήλωσε στο Reuters ότι το κόμμα αυτή τη στιγμή διοικείται από κοινού εσωτερικά. Επεσήμανε ότι...

ΚΟΣΜΟΣ

Ο δήμαρχος της Τσιλπανσίνγκο, πρωτεύουσας της πολιτείας Γκερέρο στο νότιο Μεξικό, δολοφονήθηκε, ανακοίνωσαν χθες, Κυριακή, η κυβερνήτης Έβελιν Σαλγκάδο και ένας αξιωματούχος της πολιτικής...

ΚΟΣΜΟΣ

Ο Βίκτορ Μπουτ, ο ρώσος έμπορος όπλων που είχε φυλακισθεί στις ΗΠΑ και στη συνέχεια ανταλλάχθηκε πριν από δύο χρόνια με την αμερικανίδα σταρ...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr