ΕΛΛΑΔΑ

Νομοσχέδιο στην Ισπανία για εξυπηρέτηση από τα τηλεφωνικά κέντρα μέσα σε τρία λεπτά

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή.

Ο χρόνος πρέπει να μειωθεί στα τρία λεπτά, δήλωσε ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.

Οι εταιρείες δημόσιας ωφέλειας και όσες προσφέρουν βασικές υπηρεσίες θα πρέπει να απαντούν μέσα σε δύο ώρες στα παράπονα που υποβάλουν οι πολίτες.

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (δηλαδή μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.

Τα πρόστιμα ξεκινούν από 150 ευρώ και φτάνουν τις 10.000 ευρώ, ακόμη και τις 100.000 όταν η εταιρεία επιμένει να παραβιάζει τους κανονισμούς.

Σχετικά άρθρα

ΚΟΣΜΟΣ

Η υπηρεσία αντιαεροπορικής άμυνας της Ουκρανίας ανακοίνωσε ότι κατέρριψε 32 τηλεκατευθυνόμενα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα (drones) και δύο υπερηχητικούς πυραύλους Κινζάλ που εξαπέλυσε η...

ΚΟΣΜΟΣ

Στην Βηρυτό, η οργάνωση Χεζμπολάχ υπόσχεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε κατά την πρώτη επέτειο της επίθεσης να συνεχίσει να πολεμά την επίθεση του Ισραήλ,...

ΚΟΣΜΟΣ

Ένας χρόνος συμπληρώνεται σήμερα 7 Οκτωβρίου από την αιματηρή επίθεση της Χαμάς στο μουσικό φεστιβάλ Nova, που πυροδότησε τον πόλεμο στη Γάζα, η οποία...

ΚΟΣΜΟΣ

Η ρωσική κρατική εταιρεία μέσων ενημέρωσης VGTRK στοχοθετήθηκε σε μια κυβερνοεπίθεση άνευ προηγουμένου, όπως είπε σήμερα (7/10) ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ προσθέτοντας...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr

Exit mobile version