e-Mayor

Στρατηγική συμμαχία Δήμου Ηρακλείου Αττικής – Χρυσού Οδηγού για την προβολή και ανάπτυξη των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών της πόλης

Νίκος Μπάμπαλος: «Στηρίζουμε με κάθε τρόπο την τοπική αγορά και
επιχειρηματικότητα»

Μνημόνιο συνεργασίας για την υποστήριξη των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών της
πόλης υπέγραψαν ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής και ο Χρυσός Οδηγός. Μέσα από αυτή τη
συνεργασία ο Χρυσός Οδηγός, η μακροβιότερη ελληνική εταιρεία προβολής
επαγγελματιών, η οποία τα προηγούμενα χρόνια έχει επενδύσει σημαντικά στον ψηφιακό
μετασχηματισμό, θα προσφέρει στις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες του Ηρακλείου
δωρεάν συμβουλές και οδηγίες για το πώς θα προβάλουν ακόμα περισσότερο την
επιχείρηση ή την πρακτική τους, επικεντρώνοντας, κυρίως, στις αναζητήσεις αλλά και τις
παροχές μέσω του διαδικτύου.
Ταυτόχρονα με την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας, στην αίθουσα του Δημοτικού
Συμβουλίου της πόλης έγινε και η πρώτη παρουσίαση των υπηρεσιών που θα προσφέρει ο
Χρυσός Οδηγός στους επαγγελματίες του Δήμου Ηρακλείου Αττικής. Η ίδια πληροφορία θα
πάει σε κάθε επιχείρηση ή γραφείο με την πόρτα – πόρτα καμπάνια που ξεκινούν οι
άνθρωποι του Χρυσού Οδηγού στην τοπική αγορά.
Πιο συγκεκριμένα, οι επαγγελματίες θα γνωρίσουν πώς ο Χρυσός Οδηγός με τα ψηφιακά
εργαλεία που διαθέτει μπορεί να βοηθήσει στην αναβάθμιση των επιχειρήσεων καθώς και
την αύξηση των δυνητικών πελάτων τους μέσα από τις νέες εφαρμογές και καινοτόμες
υπηρεσίες που συμβάλουν τόσο στην ανάπτυξη των επιχειρηματικών δράσεων στην
εγχώρια αγορά, όσο και στην εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και την είσοδο τους σε ξένες
αγορές.
Μέσω της συνεργασίας του Χρυσού Οδηγού με το Δήμο, εκτός από την δωρεάν ενημέρωση
– συμβουλευτική, προβλέπεται μεταξύ άλλων:
1. Παροχή προνομιακής έκπτωσης ύψους έως 50% προς τις επιχειρήσεις του Δήμου, στις
τιμές του τιμοκαταλόγου του «Χρυσού Οδηγού» για τις παρακάτω υπηρεσίες:
– Δημιουργία προφίλ της επιχείρησης στην σελίδα του «Χρυσού Οδηγού».

– Ανάρτηση της επιχείρησης στο «my business» της Google – απεικόνιση στο χάρτη
– Δημιουργία ιστοτόπου (website) της επιχείρησης (μονοσέλιδη) και μετά από ειδική
συμφωνία με την επιχείρηση, δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), με
διασύνδεση στην υφιστάμενη εταιρική ιστοσελίδα της επιχείρησης.
2. Εκπαίδευση των επιχειρήσεων της πόλης στο ψηφιακό marketing, με ετήσια υποστήριξη
από το προσωπικό του Χρυσού Οδηγού, σύμφωνα με το εκάστοτε μεταξύ τους συμβόλαιο.
«Στοχεύοντας πάντα στην ανάπτυξη της τοπικής επιχειρηματικότητας, η δημοτική μας αρχή
δημιουργεί στρατηγικές συμμαχίες με φορείς της αγοράς που μπορούν να βοηθήσουν σε
αυτή την κατεύθυνση. Από τη μία με το διαρκές έργο βελτίωσης και προσβασιμότητας της
πόλης προσπαθούμε να δώσουμε ώθηση στην τοπική μας αγοράς, από την άλλη με
συνεργασίες όπως αυτή με τον Χρυσό Οδηγό θέλουμε να βοηθήσουμε τους επιχειρηματίες
και τους επαγγελματίες του Ηρακλείου να αυξήσουν τις εργασίες τους», το μήνυμα του
δημάρχου, Νίκου Μπάμπαλου.

Σχετικά άρθρα

ΕΛΛΑΔΑ

Για ακόμη μια φορά ένα «κύμα» αλληλεγγύης και συμπαράστασης απλώνεται από τους δήμους της Αττικής, προς τις πυρόπληκτες περιοχές και τους κατοίκους της. Από...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στα πολιτικά συμπεράσματα των ευρωεκλογών αλλά και στα επόμενα βήματα του κυβερνητικού έργου, αναφέρθηκε ο υπουργός Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος, μιλώντας στην εκπομπή της ΕΡΤ...

ΕΛΛΑΔΑ

Νέος Υφυπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης αναλαμβάνει (14/6) Ο Βασίλης Σπανάκης. Όπως αναφέρεται στον επίσημο προσωπικό του ιστότοπο: Γεννήθηκα στην Αθήνα και...

ΕΛΛΑΔΑ

Παρέμβαση έκανε η ΠΟΕ-ΟΤΑΑ στη ΙΖ΄ Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, καθώς και του νέου Εποπτικού...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr

Exit mobile version