Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Τα τρωτά σημεία στο σύστημα διαχείρισης και ελέγχου κυκλοφορίας των ελληνικών τρένων

Με δεδομένο το ανθρώπινο λάθος που προκάλεσε τη φονική σύγκρουση των 2 τρένων, τα ερωτήματα επικεντρώνονται στην απουσία των δικλείδων ασφαλείας, ώστε να μην είναι η ασφάλεια των δρομολογίων και των επιβατών στην ευθύνη ενός μόνο ανθρώπου.

Υπάρχουν 3 δικλείδες που σύμφωνα με τον ΟΣΕ πρέπει να έχουν τοποθετηθεί σε όλο το δίκτυο:

  1. Τηλεδιοίκηση: να μπορεί δηλαδή το κέντρο ελέγχου να γνωρίζει, απομακρυσμένα, ανά πάσα στιγμή το στίγμα του τρένου
  2. Σηματοδότηση: τα κοινώς λεγόμενα φανάρια
  3. ETCS: Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων

Το ECTS λειτουργεί ψηφιακά και επιτρέπει σε κάποιον ακόμη και από απόσταση να ακινητοποιήσει το τρένο.

Το σύστημα πρέπει να είναι εγκατεστημένο και στο συρμό και στις ράγες. Εάν κάποιο από τα δύο συστήματα δεν είναι εγκατεστημένο, υπάρχει πρόβλημα.

Στο επίπεδο 1, το σύστημα προβλέπει τη χρήση σηματοδοτών. Δεν λειτουργεί αν δεν υπάρχουν σηματοδότες.

Δεδομένου ότι το σύστημα είχε εγκατασταθεί μόνο σε ορισμένους συρμούς και δεν υπάρχει πλήρης εγκατάσταση πάνω στις ράγες, είναι σαν μην το έχεις.Πηγή: ertnews.gr

Σχετικά άρθρα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τριπλασιάζονται τα πρόστιμα για τους παραβάτες που δεν τηρούν την νομοθεσία σχετικά με την χρήση τραπεζοκαθισμάτων σε δημόσιους χώρους. Παράλληλα γίνεται πιο αυστηρό το...

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Επιστήμονες ανέπτυξαν μια επαναστατική μέθοδο για την παρακολούθηση της εξάπλωσης του καρκίνου σε όλο το σώμα, ανοίγοντας ενδεχομένως το δρόμο για την ανάπτυξη αποτελεσματικότερων...

ΕΛΛΑΔΑ

Τρία διαφορετικά περιστατικά με πρόσφυγες και μετανάστες σημειώθηκαν το τελευταίο 24ωρο στη χώρα μας, ενώ μια γυναίκα ανασύρθηκε νεκρή από τη θαλάσσια περιοχή της...

ΚΟΣΜΟΣ

Ο μεταβατικός πρόεδρος της Αϊτής, φαίνεται πως… μπερδεύτηκε μιλωντας στη Γενική Συνελεύση του ΟΗΕ και αντί να πιεί νερό από το ποτήρι που έχουν...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr