ΕΛΛΑΔΑ

Τα τρωτά σημεία στο σύστημα διαχείρισης και ελέγχου κυκλοφορίας των ελληνικών τρένων

Με δεδομένο το ανθρώπινο λάθος που προκάλεσε τη φονική σύγκρουση των 2 τρένων, τα ερωτήματα επικεντρώνονται στην απουσία των δικλείδων ασφαλείας, ώστε να μην είναι η ασφάλεια των δρομολογίων και των επιβατών στην ευθύνη ενός μόνο ανθρώπου.

Υπάρχουν 3 δικλείδες που σύμφωνα με τον ΟΣΕ πρέπει να έχουν τοποθετηθεί σε όλο το δίκτυο:

  1. Τηλεδιοίκηση: να μπορεί δηλαδή το κέντρο ελέγχου να γνωρίζει, απομακρυσμένα, ανά πάσα στιγμή το στίγμα του τρένου
  2. Σηματοδότηση: τα κοινώς λεγόμενα φανάρια
  3. ETCS: Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων

Το ECTS λειτουργεί ψηφιακά και επιτρέπει σε κάποιον ακόμη και από απόσταση να ακινητοποιήσει το τρένο.

Το σύστημα πρέπει να είναι εγκατεστημένο και στο συρμό και στις ράγες. Εάν κάποιο από τα δύο συστήματα δεν είναι εγκατεστημένο, υπάρχει πρόβλημα.

Στο επίπεδο 1, το σύστημα προβλέπει τη χρήση σηματοδοτών. Δεν λειτουργεί αν δεν υπάρχουν σηματοδότες.

Δεδομένου ότι το σύστημα είχε εγκατασταθεί μόνο σε ορισμένους συρμούς και δεν υπάρχει πλήρης εγκατάσταση πάνω στις ράγες, είναι σαν μην το έχεις.Πηγή: ertnews.gr

Σχετικά άρθρα

ΚΟΣΜΟΣ

Τουλάχιστον τρεις άνθρωποι σκοτώθηκαν και άλλοι 11 τραυματίστηκαν, ανάμεσά τους και ένα παιδί, σε ρωσική επίθεση με drones εναντίον της πόλης Ισμαήλ, στην Ουκρανία,...

ΚΟΣΜΟΣ

Εννέα άνθρωποι από την ίδια οικογένεια, μεταξύ των οποίων 4 παιδιά, σκοτώθηκαν σε ισραηλινή επιδρομή που έγινε γύρω στις 3:00 σήμερα τα ξημερώματα τοπική...

ΕΛΛΑΔΑ

Ένα μόλις 24ωρο μετά τη σύλληψη τριών μαθητριών και των γονιών τους για περιστατικό ξυλοδαρμού 13χρονης έξω από το Γυμνάσιο Μουρνιών, ήρθε να προστεθεί...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της και στην αξιοποίηση των υποδομών της σχεδιάζει η διοίκηση των ΕΛΤΑ, στοχεύοντας το 2024 να είναι μια χρονιά...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr

Exit mobile version